Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 9 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opóźnienie miesiączki podczas przyjmowania leku Divascan

Witam, od 3 tygodni biorę tabletki Divascan, które zapisał mi neurolog. Chciałabym wiedzieć czy mają one wpływ na opóźnienie miesiączki, ponieważ od tygodnia się ona nie pojawia. Zawsze z partnerem jesteśmy bardzo ostrożni i zabezpieczamy się przed każdym stosunkiem. Zrobiłam test ciążowy, ale nie wykazał on ciąży.
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Poród - kiedy należy udać się do szpitala?

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Istnieje niewielkie ryzyko, że to działanie niepożądane leku. Jeśli jednak krwawienie nie pojawi się w ciągu najbliższych dni, sugeruję konsultację ginekologiczną.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy