Zapytaj lekarza

1 , 0 1 4 , 9 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Osad na języku po przeziębieniu

Chciałam zapytać, o czym świadczy bardzo wyraźny, koloru ropnego (jak przy bólu zęba), osad na języku? Przez 7 ostatnich dni leczyłam przeziębienie czosnkiem zamiast przepisanym antybiotykiem Duomoxem. Ogólnie czuję się o wiele lepiej-katar minął, kaszel również , nie odczuwam bólu gardła. Czy osad na języku mówi, że nie jestem? Sama podjęłam ryzyko niebrania leku i nie wiem, czy dobrze zrobiłam. Wolałabym nie pakować się w jeszcze większe komplikacje niedoleczenia czegoś. Z poważaniem Joanna
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Możliwe nadkażenie bakteryjne - radziłabym skonsultować się z lekarzem rodzinnym

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety