Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Otarcie na twarzy

Doszło do otarcia twarzy.Mimo upływu 4 tyg. po odpadnięciu strupa jest mocno zaczerwienione miejsce po urazie.Stosowałem krem Cepan ale zaczerwienienie zostało bez zmian.Dermatolog stwierdził ze Cepan nie pomoże,bo jest maścią na blizny,której nie posiadam, został mi przypisany krem Zinalfat. Czy oprócz tej maści są inne sposoby na zaczerwienioną plamę po otarciu? lub kremy (np.acne-derm na bazie kwasu azelainowego?Czy te ponad miesięczne objawy mogą być początkiem blizny lub przebarwienia?
MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Leczenie grzybicy

Grzybica to choroba, która może atakować różne części ciała. Jak można się jej pozbyć? Na ten temat wypowiada się ekspert - Agnieszka Bańka-Wrona, lekarz medycyny estetycznej.

Witam, blizna raczej nie. Odbarwienie lub przebarwienie są możliwe. Zinalfat to dobry pomysł. Można do tego dołączyć robioną maść z witaminami i odrobiną hydrocortisonu np. 0,2 mg/ 100 g. Pozdrawiam

Lek. med. Bartosz Pawlikowski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Wiedzę i doświadczenie czerpał podczas nauki akademickiej oraz praktyki zawodowej w różnych polskich placówkach medycznych. Brał również udział w misjach zagranicznych. Aktualnie pracuje w Warszawie w Centrum Lasoterapii i Modelowania Sylwetki Elite.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy