Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 9 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Otyłość brzuszna u 33-latka

Witam mam na imie Paweł mam 33 lata 195 cm wzrostu i 110 kg sylwetka nie jestem załamany tylko wielkim brzuchem kturego wciaz wiecej co mam zrobic co zaczac jesc zeby cos sie zmieniło dodam ze od tygodnia chodze na siłownie na bierznie prosze o pomoc.
MĘŻCZYZNA, 33 LAT ponad rok temu

Czekoladowy mit

Wzrost poziomu cukru we krwi utrudnia walkę z trądzikiem. Najczęściej intensyfikuje objawy. Czy jednak zjedzenie kilku kostek czekolady wpłynie negatywnie na leczenie trądziku?

Witaj, Twoja obecna waga jest za duża o 25 kg. U mężczyzn nadmiar tkanki tłuszczowej odkłada się w okolicach jam brzusznej. Przy tak dużej nadwadze na początek powinieneś rozruszać całe ciało, dlatego wskazane jest pływanie, szybki marsz, długie spacery, oraz ćwiczenia na poszczególne partie ciała: http://portal.abczdrowie.pl/sposoby-na-szczupla-sylwetke, a w szczególności na brzuch - http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-na-brzuch oraz http://portal.abczdrowie.pl/miesnie-brzucha-dolny-odcinek-0 http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-wzmacniajace-miesnie-brzucha http://portal.abczdrowie.pl/pilates-na-plaski-brzuch http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenie-na-miesnie-brzucha-z-wykorzystaniem-prz... http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenie-na-miesien-prosty-brzucha-0 Zestawy ćwiczeń należy wykonywać minimum 4 razy w tygodniu po około 60 minut. Jeżeli chodzi o dietę, która notabene jest bardzo ważna w procesie odchudzania to spożywaj w ciągu dnia około 1500 kcal. Wyeliminuj błędy dietetyczne, w tym pomogą Ci następujące artykuły: http://portal.abczdrowie.pl/najczestsze-bledy-zywieniowe, http://portal.abczdrowie.pl/zasady-zdrowego-odchudzania. Oto przkładowy jadłospis: Śniadanie (w ciągu 30 minut od wstania z łóżka) około godziny 7.30. – 2 kromki chleba razowego z ziarnami, masło około 1 łyżeczka, ser żółty gouda 2 grube plastry, ½ pomidora, filiżanka kawy rozpuszczalnej z mlekiem 1,5%. II śniadanie - jabłko, jogurt naturalny z 3 łyżkami musli Obiad - pieczona ryba np. dorsz, 0,5 saszetki brązowego ryżu, sałatka bez śmietany i majonezu Podwieczorek - banan / 2 krążki ryżowe z dżemem, szklanka mleka Kolacja - 3 kromki pieczywa żytniego nasączonego oliwą z oliwek, serek wiejski light z wkrojonym szczypiorkiem i pomidorem. Pozdrawiam, mgr Aneta Kościołek

Dietetyk, biotechnolog, specjalista ds. zdrowia publicznego. Doktorantka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy