Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Płyn z krwią z odbytu a czopki

boli kilka dni powyżej centymetr powyżej odbytu zażyłem czopki Procto-Glyvenol ale drugi raz nasila się wylewa jakiś płyn wraz z kilkoma kroplami krwi i łagodzą się obiawy co robić lub zażyć proszę rade
MĘŻCZYZNA, 63 LAT ponad rok temu

Wybór metody leczenia żylaków i hemoroidów

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Z powyższymi objawami należy udać się do lekarza. Konieczne jest wykonanie badania lekarskiego aby móc coś więcej powiedzieć. Proponuję udać się do lekarza rodzinnego. Po badaniu będzie możliwość określenia konieczności lub nie dodatkowych badań/konsultacji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy