Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pobudzenia nadkomorowe a leki

Od 21 dni zmieniłem lek lokren 20 na coccoram 5 mam pobudzenia nadkomorowe i odczuwam dyskonfort w postaci przerw pauz w biciu serca pytanie czy te objawy ustapią przy tym leku.Dziękuje
MĘŻCZYZNA, 39 LAT ponad rok temu

Menopauza a ryzyko chorób serca

Objawy występujące u kobiety w okresie menopauzy są wynikiem zmian hormonalnych. W tym czasie zwiększa się również ilość czynników ryzyka zachorowania na wiele chorób. O powiązaniu menopauzy z chorobami serca, opowiada prof. Wojciech Drygas.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę kierować się zaleceniami lekarza prowadzącego leczenie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy