Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 4 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

POCHP a wzdęty brzuch

witam dwa tygodnie temu stwierdzono u mnie pochp mam 37 lat dostałam alvesco 2x1 i formoterol easyhaler 2x1 rzucam palenie włączyłam desmoxan i zaczęłam się żle czuć brak siły na cokolwiek brak snu i koszmary szybko się męcze a do tego mam ciągle wzdęty brzuch i jakby to ująć odstawiłam desmoxsan a objawy nie ustępują wzdecia są nadal zmęczenie ogólne jest nadal czuje się jakby zanikały mi mięśnie i ni mogę się skoncentrować jetem aktualnie na urlopie z dziecmi więc nie moge iść do lekarza
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Jak stosować inhalator?

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza, chociażby na miejscu wypoczynku. Lekarz po badaniu będzie mógł coś więcej powiedzieć i zalecić Pani odpowiednie postępowanie.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety