Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podanie podwójnej dawki leku 2-latkowi choremu na zapalenie górnych dróg oddechowych

Proszę o pomoc ! Mam dwoje małych dzieci. Oboje chorują. Przez pomyłkę podałam synkowi jego dawkę antybiotyku (5ml Ospamox) + dawkę jego siostry (3,5 ml Augmentin). Co robić ? Synek ma 2 latka, choruje na zapalenie górnych dróg oddechowych.
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Oburęczne dzieci bardziej nadpobudliwe?

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Dzień dobry. Proszę skontaktować się z lekarzem, który oceni stan dziecka i czy nie doszło do przedawkowania leku. Objawami, które szczególnie powinny Panią zaniepokoić są: wymioty i biegunka, ból brzucha.

Z wyrazami Szacunku lek. Aleksander Ropielewski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy