Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podawanie leku Debridat 1,5-miesięcznemu dziecku

Witam Moja żona przez prawie 2 miesiące podawała naszej półtormiesięcznej córeczce Debridat w dawce 3x5ml zamiast wyznaczonej dawki 3x2,5 ml w tym samym czasie córeczka dostawała też witaminę D Esputicon probiotyk biogaja Córeczka robi teraz bardzo rzadkie kupki, i dość intensywnie się ślini Na innym forum czytałem że Debridat przenika do mózgu i może powodować upośledzenia umysłowe, problemy z nauką bądź problemy neurologiczne Proszę o info czy mogą wystąpić jakieś skutki uboczne u córeczki ?
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Zawsze po przyjmowaniu leku mogą wystąpić objawy uboczne, jednak skoro dziecko przyjmowało te leki to pewnie były jakieś problemy brzuszkowe które nadal wsytępują w postaci tych rzadkich stolców, ślinienie to może być skutek ząbkowania (zwykle ząbki pojawiają się po 6mcu ale ślinienie może być wcześniej) Proszę obserwować rozwój dziecka i w razie wątpliwości udać się do lekarza.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety