Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 8 2 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podrażnienie skóry trądzikowej po stosowaniu emulsji Cetaphil

Czy Cetaphil emulsja do mycia może podrażniać skórę trądzikową?Gdy zmywam makijaż to mój trądzik robi się bardziej czerwony taki ogień ,czuję takie ciepło a usta mam jakbym pomalowała je szminką i też pieką dlaczego? Używam go z 5 lat, wcześniej nie było czegos takiego dopiero gdzieś od roku tak mam..a to jest mój najlepszy środek do demakijażu i nie wiem czy zmienić go na inny czy nie a ostatnio kupiłam żel do mycia z firmy pharmaceris i nie podoba mi się ten zapach bardzo mocny zawiedziona
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Trądzik - jak prawidłowo dbać o skórę?

Witam, oczywiście może tak reagować skóra.Zdarza się czasami, że producent delikatnie modyfikuje skład preparatu i taki preparat może podrażnić skórę. Polecam do demakijażu skóry używać płyn micelarny np. Bioderma sensibio do cery wrażliwej i do mycia buzi żel z tej serii, nie zawiera on mydła i proszę nawilżać skórę. Zapraszam na konsultację obejrzę stan skóry , zbadam poziom jej nawilżenia i dobiorę odpowiednie preparaty do skóry.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy