Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podwyższone ciśnienie u 77-latki

Dzień dobry-mama 30 grud.miała udar w tej chwili jest już w domu,od wczoraj ma podwyższone ciśnienie 180 /70 zażyła lek captopril pod język i cisnienie spadło na 156/75 to było do południa w porze obiadowej ponownie ciśnienie skoczyło na 180/70 i zażyła znowu tabletkę captopril ciśnienie spadło do 150/70 pytanie -czy za kżdym razem jak jest skok ciśnienia w ciągu dnia należy brać tabletke i ile na dzien można jej zażywać oprócz tego codziennie rano zażywa polpir 10 i acard
KOBIETA, 77 LAT ponad rok temu
Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Jeśli sytuacja powtarza się tak czesto, wskazana jest kontrola u lekarza rodzinnego i modyfikacja leczenia. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy