Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pogorszenie stanu po odstawieniu leku Rexetin?

Witam! 9 msc temu zaczęłam brać paroksetyne, dokładniej rexetin na depresję i leki społeczne i lek zadziałał po około miesiącu. W związku ze znaczną poprawą po 6 msc od rozpoczęcia brania ich mój psychiatra zalecił mi stopniowe 2 tygodniowe zejście z leku do zera I lek niemalże bezpośrednio po przestaniu zażywania go przestał działać i mój stan się stopniowo pogarszal(dodam że dość dużo alkoholu spozywalam w fazie schodzenia z leku). Po miesiącu bez leków lekarz zalecił mi stopniowy powrót na nie i zażywanie w ich w tej samej dawce. I tu pojawia się problem, ponieważ biore spowrotem 20mg rexetinu już od 6 tygodni i poprawa jest minimalna, poza tym że lepiej sypiam nic się nie poprawiło.. czy możliwe jest że ten sam lek już na mnie drugi raz nie zadziała i co w tej sytuacji mam zrobić, zmienić go czy zwiększyć dawkę? Z góry dziękuję za odpowiedź!!
KOBIETA, 21 LAT 3 miesiące temu

Pobyt na oddziale psychiatrycznym

Dzień Dobry Pani :)

W odpowiedzi na Pani pytanie, zachęcam Panią do skonsultowania Pani wątpliwości tylko z Lekarzem prowadzącym Panią.

Z mojej strony inspiruję Panią do rozważenia psychoterapii (równolegle z farmakoterapią) co byłoby dla Pani komplementarną i przez to efektywną formą terapii. Wątkiem terapeutycznym w psychoterapii, widziałabym dotarcie do prawdziwej przyczyny sięgania Pani po alkohol...

Z życzeniami dla Pani pozytywnych doświadczeń,

irena.mielnik.madej@gmail.com tel. 502 749 605

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy