Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pojawiające się swędzenie pochwy po użyciu tamponów

Co jakis czas pojawia mi sie swedzenie pochwy odkad musiałam przez cały czas okresu uzywac tamponow. Pomagało mi na kilka dni uzywanie olejku z drzewa herbacianego i ostatnio miałam bolesny pryszczyk na wardze sromowej ktory po wycisnieciu znikł po dwóch dniach rowniez po smarowaniu olejkiem. Co to moze oznaczac? Nigdy nie byłam u ginekologa i nie chce isc gdyz jest to dla mnie bardzo wstydliwa sprawa.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, powinna Pani wybrac się na pierwszą wizytę do ginekologa. Nie jest to rzecz wstydliwa, wręcz konieczna aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Świąd pochwy może być związany z jej podrażnieniem po tamponach, lub po prostu z infekcją. Uważam że wizyta jest wskazana

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy