Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 4 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Policystyczne jajniki oraz bóle brzucha i nudności

Witam Moja siostra ma 21 lat i choruje na policzystyczne jajniki oraz bierze tabletki antykoncepcyjne syndi. Ma również problemy z przewlekłymi zaparciami i stosuje tabletki dulcobis. Ostatnio strasznie zaczął boleć ja brzuch i miała nudności oraz jej lewa strona brzucha jest bardziej nabrzmiala. Jaka może być tego przyczyna?
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Aleksander Ropielewski Stażysta/Rezydent, Kraków
79 poziom zaufania

Niestety bez pzeprowadzenia badania trudno jest mi to stwierdzić i sugeruję kontakt z ginekologiem lub lekarzem rodzinnym. Przycyzną mogą być stosowane leki jak też odrębna dolegliwość (niekoniecznie ginekologiczna).

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety