Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pomiar ciśnienia i stosowanie leków na nadciśnienie

witam leczę się na nadciśnienie, biorę con cor cor 2,5 i vivace 5. Zawsze miałam ciśnienie prawidłowe (110 - 120/ 70--80 przy tych lekach i puls 60 - 70. Natomiast ostatnio mam ciśnienie ok. 110/70 i puls 85-90. Czy coś może być nie tak? czy powinnam udać się do lekarza? mam 34 lata.
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie - najczęstsze powikłania

Częstość zachorowania na nadciśnienie tętnicze wzrasta wraz z wiekiem. Przyczyną nadciśnienia u osób młodszych są zazwyczaj inne choroby, podczas gdy u starszych osób, nie jest tak łatwo uchwycić przyczynę. Prof. Dr hab. Zbigniew Gaciong informuje, jakie są najczęstsze przyczyny wystąpienia tej dolegliwości.

Puks ( czyli rytm serca) jest zmienny w ciagu dnia - moze to byc związane niekoniecznie z choroba ,ale np. z upalem , zdenerwowaniem , odwodnieniem , niskim poziomem elketrolitow ( głownie potasu ) . Jesli objawy będa sie utrzymywaly warto oczywiscie poradzic sie lekarza rodzinnego

Specjalistka chorób wewnętrznych posiadająca doświadczenie kardiologiczne.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety