Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pominięcie tabletek placebo Daylette a brązowe plamienia śródcykliczne

Od dwóch lat zażywam tabletki antykoncepcyjne Daylette. Wcześniej nie działo się nic niepokojącego. Pierwszy raz również nie zrobiłam przerwy na krwawienie z odstawienia, tylko wzięłam kolejne opakowanie. Jednak prawie przez cały czas zażywania tabletek z drugiego opakowania mam plamienia brązowe, a teraz w ostatnich dniach czerwone, jakby okres. Dodam, że przyśpieszyłam przyjęcie tabletek placebo (ominęłam trzy białe) i dzisiaj zażyłam pierwszą placebo. Czy takie objawy są normalne?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam, Szanowna Pani, jak Pani podaje zaczęła Pani przyjmować kurację nie do końca zgodnie z prawidłowym schematem i problemy mogą także z tego wynikać. Po drugie 2 letnia ciągła terapia powinna być w tym momencie przerwana w celu kilkumiesięcznej przerwy mającej dać szanse Pani organizmowi wrócić do fizjologicznych cykli. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy