Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z ukłądem trawiennym 21-latki

Witam, mam 21 lat. Od pół roku mam problem z moim układem trawiennym. Dodam że od zawsze towarzyszyły mi gazy ale odkąd ta dolegliwość rozwinęła się są ona coraz częste. Miałam już wykonywane niejednokrotnie badanie krwi które wyszło poprawnie. USG brzucha także poprawnie. Test na HB wyszedł ujemny, amylaza i lipaza w normie. Dodam że po 3 miesiącach wyszła mi obecność glisty ludzkiej, na którą zostałam przeleczona. Zostaje pod stałą opieką gastroenterologa. Robiłam badanie kalprotektyny w czasie obecności glisty wyszło ponad 600 przy normie 0-50. Po leczeniu na pasożyta powtórzyłam badanie kalprotektyny wyszło ono w granicach 67. Dodam iż moje objawy to stale gazy, uczucie " buchania " w jelitach, częsta chęć korzystania z WC i pierwszy oddany stolec jest normalny, kolejne mają postać luźniejszą lub są oddawane po małym , cieniutkim kawałeczku. Dodam że przed oddaniem stolca bardzo burczy mi w jelitach, nie wiem czy to gazy czy może jakiś inny problem. Towarzyszy mi też uczucie parcia i niepełnego wypróżnienia łe występują u mnie hemoroidy. Leki które zdążyłam już zażyć to metronidazol, debretin, vivomixx450, xifaxan, debutir, Duspatalin retard. Obecnie jest to Meteospasmyl. Dodam iż mam wrażenie że dolegliwości mają charakter cykliczny , są okresy dobre ale pojawiają się również te gorsze. Nie wiem czy może to byc spowodowane tym że w obawie przed dolegliwościami gdy mam jakieś wyjście praktycznie nie jem nic lub odrobinkę przez cały dzień. Ostatnio robiłam także testy na nietolerancję glutenu wyszły w porządku, poziom witaminy B12 który u mnie był umiejscowiony w dolnej granicy, został mi przepisany urydynox, badania na candidie również wynik negatywny. Nie wiem już co może być przyczyną moich dolegliwości , gdyż wcześniej takich nigdy nie było.
KOBIETA, 21 LAT około miesiąca temu

Badania krwi - bilirubina

Sprawdź czym jest bilirubina! Czy masz ją w normie? Jakie są przyczyny jej wysokiego stężenia w organizmie? Dowiedz się szczegółów, ponieważ jej nadmiar może prowadzić do żółtaczki.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy