Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z uśmiechem po wypełnieniu bruzdy nosowo-wargowej

Miałam 3 tygodnie temu wypełnione bruzdy nosowo wargowe, po 1ml na strone oraz podaną toksynę botulinową w mięsień żwacz. Teraz mam problem z uśmiechem, pojawia się brzydki grymas. Co może być przyczyną i po jakim czasie ten grymas zniknie?
KOBIETA, 44 LAT 2 miesiące temu

Pieprzyki a rak skóry

Czy pieprzyki mogą przyczynić się do powstania raka skóry? Czy niepozorna brązowa plamka może stać się czerniakiem? Na ten temat wypowiada się specjalista - prof. Waldemar Placek, dermatolog.

Dzień dobry .Proszę zgłosić się a kontrolę do lekarza wykonującego zabieg

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy