Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 4 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z włosami i miesiączką. Z czy są związane?

Witam, mam 19 lat i od jakiegoś czasu wypadają mi włosy. Od kilku tygodni również mam łupież. A ostatnio spóźnia mi się okres. Czy te dolegliwości mogą być ze sobą połączone i czy mogę być na coś chora?
, 19 LAT ponad rok temu

Parenting.pl

Parenting.pl to nowoczesny portal przeznaczony przede wszystkich dla obecnych i przyszłych rodziców, ale również dla osób zainteresowanych tematyką związanych z rozwojem i zdrowiem dziecka. Serwis posiada bogatą bazę treści.

Redakcja abcZdrowie
79 poziom zaufania

Witamy.

Wypadanie włosów może być miejscowe, powodując powstanie mniejszego lub większego „placka” pozbawionego włosów. Częściej jednak zdarza się wypadanie równomierne, co zauważamy jako zwiększoną liczbę włosów pozostających na grzebieniu lub w wannie po myciu głowy.

Wypadanie włosów może być konsekwencją: chorób skóry, takich jak świąd, łojotok, łupież czy grzybica a także zatrucia metalami ciężkimi czy lekami.
Tylko specjalista może ocenić stan włosów i postawić odpowiednią diagnozę.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety