Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy ze wzwodem podczas stosunku seksualnego u 48-latka

dlaczego podczas stosunku płciowego nagle traci się wzwód członka
MĘŻCZYZNA, 48 LAT ponad rok temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Dzień dobry!

Proszę zgłosić się do lekarza seksuologa. Konieczna jest dłuższa osobista rozmowa, zebranie większej ilości informacji oraz przeprowadzenie badań diagnostycznych. Zaburzenia erekcji mają różne przyczyny np. naczyniowe, hormonalne itp. Właściwe leczenie podejmuje się w zależności od odkrytych przyczyn.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy