Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przedwczesne krwawienie a tabletki antykoncepcyjne

Witam, od mniej wiecej roku biorę tabletki antykoncepcyjne, biorę stałej porze. Krwawienie zawsze dostawałam po drugiej tabletce placebo. W tym miesiącu krwawienie/plamienie pojawiło się już przy 16ej aktywnej tabletce. Dodam, ze od pewnego czasu sie odchudzam. Stąd moje pytanie, co może być przyczyną tego przedwczesnego krwawienia?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Objawy przedwczesnej menopauzy

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane plamienie śródcyklowe najpewniej jest wynikiem odchudzania. Proszę zadbać o zbilansowaną dietę. Jeśli plamienia będą się powtarzać, sugeruję konsultację ginekologiczną.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy