Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przyjmowanie leków na nadciśnienie a niskie tętno

witam, od około 1,5 roku mam CRP w okolicy 7,5-8 nikt nie wie dla czego, bardzo żle się czuje wszystko co robie to z trudnością przy tym mam ból przewlekły za mostkiem schodzący na plecy i trochę na bark( przy tym czuje arytmie).. teraz jestem chora, bolało mnie gardło i ten marny stan, zmierzyłam sobie ciśnienie i od kilku dni mam tętno 54-58 ( nie trenuję), biorę leki od dawna na nadciśnienie-ipres long 1,5 mg,coronal 10,amlopin 5 mg i Piramil 10 mg czy te leki mogą powodować to niskie tętno
KOBIETA, 57 LAT ponad rok temu

Kwasy tłuszczowe omega-3 a nadciśnienie tętnicze

Tłuszcze omega-3 korzystnie wpływają na naczynia krwionośne i poprawiają wartości lipidogramu. Dostarczanie odpowiedniej dawki tych tłuszczy może skutecznie wspomóc w walce z miażdżycą. Warto dowiedzieć się więcej o wpływie kwasów tłuszczowych omega-3 na spadek nadmiernie wysokiego ciśnienia.

Tak, Coronal jest lekiem zwalniającym tętno. Ale nie może Pani sama odstawiac tego leku. Konieczna jest zmiana leków przez lekarza.

Specjalista chorób wewnętrznych i diabetolog. Pracuje w Centrum Badań Klinicznych PI-House w Gdańsku i Spółdzielni Lekarskiej w Gdyni.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy