Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przyjmowanie leku o nazwie Sorbifer durules a wpływ na opóźnienie miesiączki

Witam. Chciałam się dowiedzieć czy przyjmowanie leku o nazwie sorbifer durules ma wpływ na opóźnienie miesiączki oraz zarazem wydłużenie cyklu miesiączkowego? Lek przyjmuję niecały miesiąc ponieważ mam anemię. Wcześniej nim zaczęłam przyjmować lek miałam regularne miesiączki tzw. spóżniały mi się o jeden dzień, a najczęściej dostawałam wcześniej, Dodam jeszcze, że wykonałam test ciążowy, który dał mi wynik negatywny. Bardzo proszę o odpowiedź. Z poważaniem Ewelina
KOBIETA, 29 LAT 11 miesięcy temu

Nieregularne miesiączki

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety