Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Reakcja alergiczna po wypiciu herbaty z ziół

Mój syn po posiłku dostał bólu brzucha , dałam mu herbatę ziołową , po wypiciu tej mieszanki ziół zaczęło go wszystko swędzieć , dostał wysypki prawie na całym ciele , spuchła mu twarz i dostał kataru . Co robić ? Czy natychmiast udać się do lekarza ? Syn ma 18 lat i do tej pory nigdy nie był na nic uczulony .
MĘŻCZYZNA, 38 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza rodzinnego, po badaniu będzie można określić odpowiednie dalsze postępowanie. Bez badania ciężko jest coś więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy