Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 2 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ryzyko ciąży po rocznym przyjmowaniu tabletek antykoncepcyjnych Yaz

Witam. Od roku biorę tabletki Yaz, od dwóch miesięcy przed końcem tabletek(4 tabletki di końca) poj wia się plamienie.Regularnie współżyje. Czy mam się martwić? Czy jest ryzyko ciąży?
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Jeżeli przyjmuje Pani tabletki regularnie nie ma powodów do obaw o możliwości ciąży. Czasami w trakcie stosowania antykoncepcji mogą pojawiać się krwawienia śródcykliczne.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy