Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Silne bóle głowy podczas miesiączek

Witam, Mam 19 lat i podczas miesiaczek cierpie na silne bole głowy. Moj ginekolog zalecil mi tabletki Cyclodynon. Przyjmuje je od 23.07. Czy możliwe jest ze powoduja one u mnie nerwowość na codzien? Ich celem jest łagodzenie objawow PMS a ja od jakiegos czasu czuje ze wszystko mnie denerwuje. Czy to moze byc spowodowane tabletkami czy raczej wlasnym charakterem?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Najlepszym lekiem na PMS (oprócz antykoncepcji hormonalnej) są tzw inhibitory zwrotnego wychwytu serotoniny czyli antydepresanty.

Ginekolog i położnik. Prowadzi gabinet ginekologiczny w Gorzowie Wielkopolskim.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy