Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 0 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skąpe i krótkie miesiączki przy PCOS

Dzień dobry Od 3 lat biorę jeanine , dr przepisał mi poniewaz mam PCOS .wypadały mi włosy, miesiączki miałam bardzo bolesne pełne skrzepów i nieregularne . Z miesiąca na miesiąc gdy zbliża się miesiączka mam straszne bóle glowy jest coraz gorzej. Robię się nieprzytomna wymiotuje , ból oczu jak by mi ktoś je wypychal z drugiej to sa 3-4 dni wyjęte z życiorysu natomiast miesiączki są coraz krótsze i skąpe . Mam 40 lat , czy to ma związek z tabletkami antykoncepcyjnymi czy też może być coś innego.
KOBIETA, 40 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Prawdopodobnie jest to związane z wahaniami hormonów płciowych które wynikają z pcos.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy