Kobieta , 29 lat Witam. Mam stwierdzone pco. 9 miesiecy bralam diane 35 po czym odstawilam lek chcac sprobowac zajsc w ciaze. 1 cykl 25 dniowy po odstawieniu 5 dniowy jak przed leczeniem,bezowocny,2 cykl tez 25 dniowy lecz krotszy zaledwie 3 dniowy a 2 dni brazowy sluz. Pytanie dlaczego sie skrocil? Czy to wina hormonow i organizm jeszcze sie nie uregulowal? Co oznacza ta brazowy sluz wystepuje przed prawidlowym krwawieniem i po nim? Czy leczenie trwalo za krotko czy wogole nie przynioslo efektow?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Hormony – Endokrynologia zajmuje się działaniem hormonów oraz związanymi z nimi chorobami. Choroby endokrynologiczne to grupa bardzo różnorodnych chorób o różnych objawach i przebiegu. Hormony mogą wpływać praktycznie na wszystkie komórki i tkanki organizmu, a także na nastrój.
  • Ginekologia – Profilaktyką i leczeniem chorób wyłącznie żeńskiego układu płciowego zajmuje się ginekologia. Problemy ginekologiczne obejmują zaburzenia miesiączkowania, stany zapalne pochwy, antykoncepcję, niepłodność, nowotwory narządów rodnych, badania piersi, anorgazmię, problemy z ciążą, nadżerki czy zapalenia przydatków.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: