Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Badania krwi - cholesterol

Cholesterol jest niezbędny w organizmie człowieka. Występują jego dwie odmiany ? dobra i zła. Sprawdź normy dotyczące wyników badań obydwu odmian cholesterolu, a także czym grozi jego nadmiar i niedomiar.

Witam, proszę skonsultować się z lekarzem i psychologiem jeżeli stan się utrzymuje. Objawy odstawiennne mogą utrzymywać się przez kilka dni po zaprzestaniu używania substancji psychoaktywnych. Samopoczucie o jakim Pani pisze może mieć związek ze stanem anhedonii. W skutek nadużywania substancji psychoaktywnych zmienia się poziom neuroprzekaźników w mózgu. Organizm potrzebuje czasu na powrót do równowagi. Warto porozmawiać z psychologiem o Pani odczuciach. Pozdrawiam serdecznie.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety