Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stan smutku po spożyciu alkoholu i mefedronu

Po spożyciu alkoholu i mefedronu, odczuwam stan oslabienia psychicznego, nie potrafie cieszyc sie pozytywnymi rzeczami, dnia codziennego, jak i tym, co mam zaplanowane w przyszlosci, doluja mnie proste sytuacje, z ktorymi mam stycznosc na codzien, wczesniej tak nie mialem, jakby mi sie ten stan "zawiesil", od tygodnia nie potrafie sie skupic na tym, co mnie otacza, a zawsze potrafilem cieszyc sie drobnymi rzeczami, sytuacjami, teraz ze wszystkim jestem na NIE, z mila checia wstawalem do pracy...
ponad rok temu
Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Mefedron jest substancją psychoaktywną i jest nielegalny w Polsce (od 2010r.). Tak jak innych substancji tej grupy, nie wolno go łączyć z alkoholem, gdyż może wywołać to wiele działań niepożądanych, ze zgonem włącznie. Sam Mefedron jest substancją silnie uzależniającą psychicznie, wpływającą bardzo destrukcyjnie na organizm i psychikę człowieka. Pana objawy prawdopodobnie związane się z uzależnieniem od tej substancji. Powinien się Pan zgłosić do psychiatry celem rozpoczęcia leczenia odwykowego.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0

Dzień Dobry Panu,

Proszę nie zwlekać, pozwolić samemu sobie pomóc i udać się na konsultację do Poradni Zdrowia Psychicznego (w ramach NFZ-tu lub prywatnie).

Życzę Panu, żeby się udało, irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy