Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 0 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Aciprexu a nerwica

Witam,od kilku tygodni przyjmuje Aciprex i doraźnie Afobam,jednak nadal męczy mnie gonitwa myśli.O ile fizyczne objawy nerwicy ustępują,tak nadal zmagam się z tym natłokiem różnych myśli.Czy po jeszcze dłuższym zażywaniu wspomnianych lekach ten natłok myślowy ustanie?Pozdrawiam.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Witam Panią,

Nerwica do dawne określenie zaburzeń lękowych. Trudno mi zatem domyślac się z powodu jakich objawyów wprowadzono u Pani terapię escitalorpamem.Czy rzeczywiście zaburzeń lękowych czy z. depresyjnego z lękiem czy też zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych. Jeśli gonitwa myśli oznacza lękowo-depresyjne zamartwianie się, to rzeczywiści na efekty leczenia może Pani zaczekać najdłużej- nawet 8-12 tygodni. Dobrze byłoby, aby uzupełniła Pani farmakoterapię odpowiednią psychoterapią, która pomoże Pani uporządkować Pani emocje, myśli i podejmowana w zwiazku z nimi działania.

Pozdrawiam!

Specjalistka w dziedzinie psychiatrii, seksuolog oraz psychoterapeuta. Posiada uprawnienia Fellow of the European Board of Sexual Medicine nadane przez Europejskie Towarzystwo Medycyny Seksualnej ESSM. Związana z Instytutem Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
0

same leki nie wystarcza.potrzebna jest solidna terapia.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY.pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety