Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie antybiotykoterapii i przerwanie stosowania tabletek antykoncepcyjnych a stosunki bez zabezpieczenia

Witam od 6 mies. biorę tabl. antykoncepcyjne madinette i ubiegły tydzień przyjmowałam antybiotyk klabax na zapalenie krtani . W piątek 26 września przyjełam ostatnią tabl. antybiotyku i antykoncepcji i przez kolejne dni współżyłam aż wystąpienia krwawienia które wystąpiło w srodę 1 października i powinnam zacząć przyjmować kolejne opakowanie madinette w piątek 3 października .... no i wyjechałam i zapomniałam o tych tabletkach współżyłam w niedziele. Prosze mi powiedzieć jakie jest ryzyko ciąży?
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. W trakcie antybiotykoterapii i równoczenej antykoncepcji powinno się stosować dodatkowe zabezpieczenie przez 7 dni po zakończeniu stosowania antybiotyku oraz w trakcie kuracji. Inaczej mówiąc szansa na ciążę nie jest duża ale istnieje.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy