Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Enarenal a nadciśnienie tętnicze

Dzień dobry. Leczę się na nadciśnienie. Biorę Enarenal i Tertensif. Ciśnienie unormowało się i wynosi na poziomie 130/90 - nigdy nie jest większe. Ale mam pytanie dotyczące tego że przy leżeniu czuję bardzo silne uderzenia serca. Jak można temu zaradzić i co może byc tego przyczyną? Czy to możliwe, że to Enarenal powoduje u mnie tego typu efekty uboczne? Czytałem ulotkę Enarenalu, przeglądałem też informacje i opinie w internecie, ale nigdzie nie znalazłem tego typu informacji. Pytam o Enarenal bo akurat ten lek biorę krócej niż Tertensif, a wcześniej nie miałem tego typu problemów. Chciałbym również zapytać czy leki Enarenal i Tertensif można bez problemu łączyć ze sobą? Czy może jednak istnieje ryzyko, że coś będzie nie w porządku? Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA, 43 LAT ponad rok temu

Jak ustrzec się przed chorobą niedokrwienną serca?

Choroba niedokrwienna serca może doprowadzać do bolesnej dusznicy oraz zawału mięśnia sercowego. Wraz ze swoimi podtypami, stanowi jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w krajach zachodnich. O tym, jak ustrzec się przed wystąpieniem tego schorzenia, opowiada prof. Tomasz Pasierski, kardiolog.

Renata GrzechociĹska
78 poziom zaufania

Witam. Proponuję wizytę u kardiologa. Koniczne będzie wykonanie badania EKG i ewentualnie dalsza diagnostyka. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy