Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Epiduo a zaczerwienienie twarzy

Problem z czerwoną twarzą po stosowaniu Epiduo, jakich kremów stosować aby poradzić sobie z czerwonym odcieniem twarzy, aby był taki jak na szyi?
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Makijaż biznesowy - oczy

Umiejętnie wykonany makijaż to ozdoba kobiety. Naucz się wykonywać krok po kroku makijaż oczu, który można wykonać do pracy. Zapoznaj się z filmem instruktażowym. To wcale nie musi być trudne.

Proszę smarować twarz Cetaphil MD a dopiero po posmarowaniu nanieść ilość Epiduo wielkości groszku i jeśli obecne jest w tym momencie podrażnienie skóry widoczne jako zaczerwienienie, intensywne złuszczanie, zmniejszyć częstotliwość stosowania Epiduo do 1xna 2 dni, po czym można wrócić do stosowania 1x dziennie razem z Cetaphil MD. Twarz myć delikatnymi kosmetykami np. emulsją Cetaphil lub Physiogel.

0
Dr Ewa Szmaj Kosmetolog, Katowice
48 poziom zaufania

Witam serdecznie, podany produkt może wywołać miejscowe zaczerwienienie skóry, a nawet suchość. W związku z tym proponuję nawilżać i łagodzić te miejsca produktami odpowiednimi dla cery, np. Avene Cleanance HYDRA krem łagodzący lub La Roche Posay Effaclar H Kojący krem nawilżający do skóry tłustej.

Pozdrawiam, ES

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy