Zapytaj lekarza

1 , 0 1 4 , 9 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leków i stany lękowe

Witam biore lek afobam o dawce 0.25 i 3×dziennie,poniewaz mam czesto lęk w klatce piersiowej i wysokie cisnienie i puls. Rowniez bioro bisocard ,ale nie jestem pewna czy nie powinnam brac wiecej dawkowo tego afobamu. Miewam lęki na ulici,prawie nie chodze po duzych sklepach,rynku bo robi mi sie slabo i zaraz zaczyna mi byc goraco i rece trzesa ,czuje jakis niepokoj w klatce piersioweja nogi jak z waty i szybkie bicie serca.
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Dzień dobry, Zasadniczo leki przeciwlękowe z grupy benzodiazepin (w tym afobam) nie są do stosowania jako główny lek w zaburzeniach lękowych, głównie z powodu możliwości uzależnienia się od leku, a także dlatego, że leki te znoszą wyłącznie objaw lęku, nie działają przyczynowo. Powinna Pani zgłosić się do psychiatry w celu zmiany tego leku na inny, nieuzależniający. Należy także rozważyć podjęcie psychoterapii. Pozdrawiam.

umów wizytę 0

Są to objawy lęku panicznego, a ten najskuteczniej wyleczyć poprzez psychoterapię. Polecam terapię poznawczo-behawioralną. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety