Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 4 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leków w leczeniu zmian na skórze twarzy

witam wracam od dermatologa i chciałam wyleczyć parę krostek na twarzy. Lekarz przepisał mi tetralysal 300mg 2x dziennie do tego płyn micelarny, krem bioderma sensibio ds , duofilm. Mam 43 lata i to nie jest trądzik jak u nastolatka i nie wiem czy dawka 600mg dziennie to nie za dużo? (moja wątroba!). antybiotyk mam na miesiąc ale leczenie ma trwać 6 miesięcy i boję się czy warto tak masakrować wątrobę. Pozdrawiam
KOBIETA, 44 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Rozumiem Pani niepokój, ale bardzo trudno komentować leczenie zalecone po konsultacji i bezpośredniej ocenie skory.
Jeżeli ma Pani watpliwości, proszę zasięgnąć konsultacji innego dermatologa, przedstawiając mu swoje pytania.
Ewa Rybicka

Absolwentka Akademii Medycznej i Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety