Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leku Depakine po usunięciu guza mózgu

mina rok jak mjalem usunietego guza mozgu biore lek depakine na padaczke ale czuje sie dobrze i minelo poł roku od ostatniego napadu ,czy moge jezdzic samochodem bo bez niego jak bez reki a tu do lekarza,apteki tzeba podjechac,prosze o pomoc do jakiego lekarza mam pujsc nawet moge zrobic badania,kurs psychotesty zebym mogl tylko jezdzic bo lekarze mowia ze musze czekac dwa lata,a potrafie lepiej jezdzic jak nie jeden zdrowy czlowiek,szybko reaguje bo nie raz niedoprowadzilem do wypadku,a symulat
MĘŻCZYZNA, 41 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Trochę odpowiedzialności za siebie i innych na drodze. Napady padaczkowe występują nagle bez objawów zapowiadających, nie ma czasu na zatrzymanie się i zjechanie z drogi. Co będzie jeśli napad wystąpi podczas jazdy samochodem? Nie ma znaczenia jakim jest Pan kierowcą gdy nagle traci się panowanie a pojazdem, chce Pan pozabijać albo okaleczyć siebie i innych? Po drugie padaczka jest wynikiem uszkodzenia mózgu, w tym wypadku guza a dokładnie uszkodzonych i nieprawidłowo pracujących komórek wokół wyciętego guza. Te komórki już zawsze będą pracowały nieprawidłowo i w każdej chwili mogą wygenerwować napad padaczkowy. Leki przeciwpadaczkowe zmniejszają ryzyko wystąpienia napadu ale nigdy nie dają gwarancji, że napad padaczkowy nie wystąpi ponieważ zależy to od wielu czynników. Rozsądku !!!

Specjalista w dziedzinie neurologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy