Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Seronilu przez 41-latka

Od 1,5 miesiaca biore seronil 10mg, tak przepisal neurolog chociaz mowilem o objawach typowych dla rls, ( uczucie mrowienia i nie moznosc wysiedzenia wieczorem) w okolicach nog od kostki do lydki,takze jakies bole w lewej nodze. Czy ten lek na rls jest dobry czy zastosowac inny ,bo objawy tylko nieznacznie ustapily.
MĘŻCZYZNA, 41 LAT ponad rok temu

Przyczyny udaru mózgu

Udar mózgu stanowi 80 proc. wszystkich udarów i jest jednym z powikłań zatorowych chorób serca. Będąc główną przyczyną niesprawności osób po 40 roku życia, stanowi trzecią w kolejności przyczynę zgonów. O przyczynach powstawania udaru mózgu, opowiada prof. Janina Stępińska, kardiolog.

Zespołu niespokojnych nóg raczej nie leczy się lekami przeciwdepresyjnymi. Zgodnie z zasadami zastosowanie mają leki przeciwparkinsonowskie i czasem gabapentyna.
Być może neurolog podejrzewał,że objawy są wynikiem np reakcji stresowej i dlatego zapisał Seronil.

Specjalista w dziedzinie neurologii.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety