Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych a brak miesiączki

Nie współżyłam od miesiąca, biorę tabletki antykoncepcyjne, ale w 3 dniu przerwy gdy zawsze występowało krwawienie nie ma go. Ostatnio miałam grype jelitową czy to może mieć coś wspólnego?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Jak najbardziej jest to możliwe. Odwodnienie i ewentualne wahania hormonalne mogą wpływać na zahamowanie krwawienia.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy