Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Tetralysal a tabletki antykoncepcyjne

Witam.Od dłuższego czasu stosuje tabletki antykoncepcyjne.W tym miesiącu przyjmuje antybiotyk (TETRALYSAL),tabletke biorę wieczorem,antybiotyk rano (ok 10 godzin przerwy).Dermatolog powiedział mi że nie zachodzi żadna interakcja a w internecie i na ulotce jest co innego - antybiotyk niszczy florę bakteryjną i występuje obniżenie skuteczności - gdzie tu jest prawda,dlaczego lekarz mnie wprowadził w błąd? ktoś jest w stanie odpowiedzieć o ile procent obniża się ta skuteczność? zachodzi owulacja?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Tak może dojść do obniżenia skuteczności tabletek antykoncepcyjnych i zaleca się stosowanie dodatkowych mechanicznych metod antykoncepcji.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety