Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 3 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Tetralysalu a trądzik różowaty

Witam.Dwukrotnie przyjmowałam Tetralysal ,jednak trądzik różowaty wrócił po 3tyg.Jakie leki doustne można zastosować?Masci itp nie działają.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku różowatego

Trądzik objawia się nie tylko nieestetycznymi krostkami. Może również przybierać postać czerwonych plam. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Leki powinien dobrac lekarz po obejrzeniu stanu skóry.

Można również wykonać zabiegi z laserem IPl na wyciszenie rumienia.

Jak wygląda pielęgnacja Pani skóry?

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety