Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie wkładki domacicznej a plamienia

Witam mam pytanie odnośnie wkładki mirena dwa tygodnie temu miałam założoną wkładkę i mam plamienia czy to normalne czy coś jest nie tak, oprócz plamienia nie mam żadnych innych objawów czuje się dobrze
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Przebieg badania mammograficznego

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W pierwszych tygodniach po założeniu wkładki mogą utrzymywać się plamienia. W przypadku utrzymywania się nieprawidłowości konieczna będzie wizyta u ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy