Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Xydroxyzinum na nerwicę

Witam Man 25 lat od 3mies zażywam Xydroxyzinum 25mg 2 razy dziennie z powodu nerwicy. Czy to możliwe ze od czasu zaczęcia brania tego leku mogłam dostać pryszcze? Nawet ropne pojawiają się w dolnej części policzków oraz na brodzie. Nigdy nie miałam problemów z cera. Nie zdążę wyleczyć jednych to już kolejne się pojawiają.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

WItam serdecznie, tak, jednym z wielu skutków ubocznych wywoływanych przez Xydroxyzinum mogą być skórne reakcje alergiczne. Wystarczy przeczytać ulotkę. Powinna Pani jednak się zastanowić czy branie leów w ogóle ma sens. Leki leczę objawy, a nie przyczyny no i miewaję wiele niefajnych skutków ubocznych. Radziłbym przeczytać poniższe i się zastanowić : http://www.psychotherapie-live.de/nerwica/ Pozdrawiam miło

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
umów wizytę 0

Witam Jeśli pojawiły się pryszcze wraz z rozpoczęciem podawania leku, to całkiem możliwe, że te objawy są skutkiem działania leku, jednak należy to skonsultować z lekarzem prowadzącym, bo odpowiedź na portalu to jedynie teoretyzowanie. Pozdrawiam Anna Szyda

Psycholog kliniczny i psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy