Kobieta , 45 lat Dzień dobry, chciałam zapytać, czy moja córka, 16 lat, która od dwóch tygodni przyjmuje lek Zoloft - 1/2 tabletki dziennie może czasem wypić napój energetyzujący ?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Jacek Ławnicki 82
Lek. Jacek Ławnicki Stażysta/Rezydent, Łęczna
Edytuj odpowiedź

Witam!
Okazjonalne spożywanie napojów energetyzujących w niewielkiej ilości nie powinno wpłynąć negatywnie na terapię preparatem Zoloft. W razie wątpliwości proszę skonsultować się z lekarzem prowadzącym.

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Depresja – Depresja to zespół zaburzeń psychicznych dotykających nastroju.  Depresja ma kilka grup objawów – obniżenie nastroju, obniżenie tempa działania i myślenia, lęk, a nawet objawy somatyczne. Nie do końca znane są przyczyny powstawania depresji, określa się tylko czynniki, które mogą jej sprzyjać, jak np.
  • Leki – Lekiem określa się każdą substancję wprowadzaną do organizmu w celu uzyskania określonego efektu terapeutycznego lub zapobiegania chorobie. Pojęciem leki określa się zarówno preparaty pochodzenia naturalnego, jak i syntetycznego oraz substancje stosowane w celach diagnostycznych (np.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: