Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosunek po pominięciu dwóch tabletek antykoncepcyjnych i plamienie po przerwaniu antykoncepcji

Witam, od 3 lat biore tabletki antykoncepcyjne, teraz obecnie novynette, dnia, 16 i 17 ( tj, sroda i czartek) pazdziernika, 2013 zapomnialam wzias tabletek ( 2 tab), w piatek kochama sie ze soim chlopakiem, ktory skaczy we mnie, w piatek. 18.10 wzielam tylko piatkowa tabletke, i odstawilam tabletki, poniewaz przeczytalam ze moze zaszkodzic to ewentualnej ciazy, dzisiaj jest niedziela, 20.10.2013 i zaczelam plamic, zaczynam sie martwic, co to moze byc i dlaczego, czy to jakis objaw ciazy?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Tak może być Pani w ciąży, w wypadku braku miesiączki proszę wykonać test ciążowy mocz lub krew. Niezależnie od wyniku zgłosić się do ginekologa.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy