Zapytaj lekarza

1 , 0 2 8 , 6 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stymulator z powodu bloku AV oraz SSS

Mam 61 lat. Mam stymulator z powodu bloku AV oraz SSS. Jeste stale na lekach /Bataloc 250mg. Digoxin,Asuppro20. Przez jakiś czas brałam Iporel ale z powodu bólu brzucha i zaparc odstawiłam. Brałam Amlozek ale puchły nogi a cisn. miałam książk .Moje cisnienie jest kontrolowane. Wzrasta w przypadku arytmii lub bólu serca. Jednak często wieczorem moje ciśnienie rozkurczowe jest za wysokie bo /- 100. Czy to prawda, że jest to odznaką, że serce sobie nie radzi? Mam również chorą tarczyce.
KOBIETA, 61 LAT ponad rok temu

Zawał serca

Każdego dnia w Polsce około 300 osób ma zawał serca. Co wywołuje zawał serca mięśniowego oraz jak wygląda jego późniejsze leczenie? Na zadane pytania, odpowiedzi udziela profesor Zbigniew Gaciong.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy