Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sucha i łuszcząca skóra na twarzy

Witam, mam bardzo suchą, łuszczącą się skórę na twarzy. Przy każdym stosowaniu kremów nawet nietłustych dostaje trądziku. Gdy leczę trądzik to skóra jest w jeszcze gorszym stanie, jest czerwona. Lekarz przepisał mi maść z wazeliną w składzie co przyczynia się to powstawania większego trądziku. Czy mam zrezygnować z leczenia trądziku na rzecz suchej skóry ?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

Witam proszę zacząć wizytę od konsultacji u lekarza medycyny estetycznej , bądź dermatologa. Skóra zostanie dokładnie obejrzana i zbadana, zostaną dobrane jak najodpowiedniejsze metody leczenia. Najskuteczniejszą metodą na blizny i trądzik jest zastosowanie peelingów medycznych w połączeniu z lekami do stosowania na skórę odpowiednio dobranymi do stanu skóry. Można wykonać badania helicobacter pylori, badania na posiew bakteriologiczny oraz odwiedzić dobrego dermatologa

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
Mgr Jolanta Gajda Kosmetolog
45 poziom zaufania

Witam, opisana przez Panią sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca więc przede wszystkim proszę udać się do (doświadczonego!) kosmetologa lub najlepiej kliniki, gdzie kosmetolog oraz dermatolog ściśle współpracują. Możliwe, że w celu unormowania stanu cery konieczne będzie przyjmowanie leków doustnych. Jednocześnie, powinno się łączyć stosowanie maści dermatologicznych z normalizującymi dermokosmetykami o niewielkiej zawartości składników aktywnych.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy