Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 9 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Suchy napletek i brak erekcji

Witam. Mam problem z członkiem. Mianowicie po ściągnieciu napletka jest bardzo suchy i dochodzi do utraty erekcji, do podobnego zdarzenia dochodzi po założeniu prezerwatywy. W czym moze byc problem i jak sobie z nim poradzic?
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Witam Pana,

Podał Pan zbyt mało danych odnośnie ogólnego stanu Pana zdrowia jak i bliższej charakterystyki objawów. Jesli w trakcie stosunku wystepuje uczucie suchości warto byłoby sięgnąć po lubrykanty dostępne w aptekach. Natomiast jeśli chodzi o utratę erekcji przy nakładaniu prezerwatywy, to problem wymaga bliższej diagnostyki. Nie pisze Pan jak wyglądają Pana stosunki seksualne i czy są możliwe do przeprowadzenia. Jesli tak, to jak często Pan współżyje. Czy opisane problemy występują od początku Pana życia seksualnego, czy tez pojawiły się dopiero niedawno. Warto zacząć diagnostykę od konsultacji z lekarzem urologiem. Jesli konsultacja urologiczna wykluczy stany pataologiczne w obrębie narządów płciowych, powinien Pan zasiągnąć porady lekarza seksuologa.

Pozdrawiam!

Specjalistka w dziedzinie psychiatrii, seksuolog oraz psychoterapeuta. Posiada uprawnienia Fellow of the European Board of Sexual Medicine nadane przez Europejskie Towarzystwo Medycyny Seksualnej ESSM. Związana z Instytutem Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety