Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 2 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędzące zmiany pomimo stosowania antybiotykoterapii na gronkowca

witam. posiew ze zmian skórnych, dodam, ze bardzo swędzących, wykazal gronkowca mrcns. po antybiogramie otrzymałam cipronex 500 mg 2x dz., który nadal biore początkowo zmiany skorne zniknely, ale po 5 dniach pojawily się znow, tylko nie w postaci grudkowej wysypki, ale swedzacych zmian jak po ukaszeniu komara. co może być tego przyczyna? dziekuje za odp.i pozdrawiam. joanna
KOBIETA, 46 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Na podstawie samego opisu nie jest możliwe określenie rodzaju zmian. Proszę udać się na wizytę kontrolną do lekarza prowadzącego.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy