Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędzenie skóry z tyłu głowy, karku i ramion

Od kilku dni swędzi mnie skóra z tyłu głowy oraz kark i ramiona. Dodatkowo dzisiaj okropnie bolała mnie skóra głowy, przy dotknięciu czy podczas czesania włosów. Wczoraj myłam głowę Nizoralem oraz H
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Epidemiologia atopowego zapalenia skóry

W ostatnim czasie coraz więcej osób zgłasza się do lekarzy z objawami AZS. Profesor Jacek Szepietowski wypowiada się na temat epidemiologii atopowego zapalenia skóry.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Być może jest to spowodowane uczuleniem na składniki szamponu nizoral. Bez oceny zmian skórnych nie mogę jednak stwierdzić tego jednoznacznie. Proszę przestać stosować szampon nizoral i obserwować czy nastąpi poprawa.

0
Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Mogą to byc objawy uczulenia na jakieś kładnik tego szmponu, radzę go odstawić i zoabczyć czy obajwy ustapią. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy